LG

Přeposlat LG Infinia 47LX9500 - recenze

Sdílení článku na sociálních a jiných sítích

Rádi byste se podělili o tento článek s ostatními? Kliknutím na ikonky níže ho můžete sdílet na dané síti.

ikona Facebook ikona Twitter ikona Linkuj ikona Jagg ikona MediaBlog ikona TopOdkazy ikona Bookmarky ikona TopClanky ikona VybraliSme ikona Delicious ikona Digg ikona Technorati ikona LinkedIn ikona Google

LG Infinia 47LX9500 - recenze

21.09.2010 | Ondřej Koníček | Aktuality, recenze | Komentářů: 2 |

Televizor LG Infinia 47LX9500 jsme si před nedávnem již představili v krátkém preview a dnes jsme měli možnost si tento model vyzkoušet trochu důkladněji. Tak se s námi pojďte podívat, jak si v našem testu vedl.

foto 1 LG Infinia 47LX9500

Hned na první pohled vás určitě do očí praští vzhled. Ten je opravdu exkluzivní a dává tušit, že se jedná o jednu z vlajkových lodí společnosti LG. Je tomu skutečně tak, LG si tento 3D televizor opravdu cení, čemuž odpovídá také velmi vysoká cena, ale o té až později. Kromě úžasného designu se tento model může pochlubit také dokonalým dílenským zpracováním, všechny použité plasty jsou velmi kvalitní a už na pohled působí hodnotným dojmem. Díky povedenému designu a celkem tenkému tělu se tento televizor nejlépe vyjímá zavěšený na zdi, nicméně mu to sluší i na standardním stojánku. V našem testu jsme používali právě zavěšení na zeď. Základní technické specifikace tohoto modelu jsou LCD panel s LED podsvícením, úhlopříčka obrazu 47 palců, nejvyšší rozlišení 1920 x 1080 pixelů a technologie 240Hz pro dokonale plynulý obraz. Jedná se o 3D televizor, takže k plnému využití musíte mít také speciální 3D brýle, které si ale musíte dokoupit zvlášť. Náhledové úhly na obraz jsou standardních 178 stupňů z horizontálního i vertikálního pohledu a zkreslení barev se podařilo udržet na velmi nízké úrovni. S ovládacím panelem jsme byli velmi spokojeni, je dobře navržený a všechna tlačítka jsou bez větších problémů přístupná. Spokojeni jsme byli také s dálkovým ovládáním, které je takřka stejné, jako u většiny současných televizorů LG, ale obsahuje navíc tlačítko umožňující 3D obraz. Ovládání je navíc podsvícené, takže manipulace je jednoduchá i v temných prostorách.

foto 2 LG Infinia 47LX9500foto 3 LG Infinia 47LX9500

Od technických specifikací se dostáváme k uživatelskému rozhraní, které je po grafické stránce zpracováno opravdu dobře a neměli jsme s ním vůbec žádné problémy. Nastavení jsme zvládli během chvilky, a to také díky utilitě Picture Wizard, která vás nastavením provede. Můžete si nastavit klasický rozsah vlastností, jako je hloubka barev, jas, kontrast, ostrost, hloubku černé barvy a pokud by vám to bylo málo, najdete zde také šest přednastavených módů (Standard, Vivid, Intelligent Sensor, THX Cinema, THX Cinema Bright Room, Sport a Game), které vám pomůžou dostat z televizoru to nejlepší pro tu či onu konkrétní věc. V menu si můžete spustit také technologii 480Hz TruMotion, která má čtyři úrovně nastavení, ale bohužel není mezi jednotlivými úrovněmi takřka žádný znatelný rozdíl. Obraz je vždy příkladně plynulý a tím se dostáváme k nejdůležitější vlastnosti, a to je jeho kvalita. Ta je prostě skvělá, hlavně v HD rozlišení a nejvíce jsme ocenili neuvěřitelně vyváženou černou barvu. Spokojeni jsme byli také s ostrostí obrazů a největší překvapení nás čekali při testu 3D obrazu. Tak dobré výsledky jsme v tomto ohledu skutečně nečekali, tento televizor má jeden z nejlepších 3D obrazů na současném trhu. To je ale bohužel vykoupeno neuvěřitelně nepohodlnými a také vcelku drahými 3D brýlemi, ze kterých budete otlačení tak po hodině užívání. V rychlosti se také podíváme na konektivitu. Najdete zde tedy rozhraní HDMI, analog VGA, komponent, kompozit, USB porty a samozřejmě také rozhraní Ethernet, které slouží k připojení k internetu. Nic důležitého zde tedy nechybělo. Ještě by se určitě slušelo poznamenat, že televizor je velmi úsporný, což je vzhledem k vysokým výkonům malý zázrak.

foto 4 LG Infinia 47LX9500

LG Infinia 47LX9500 je špičkový LCD televizor, který se právem řadí mezi ty nejlepší na trhu. Nabízí exkluzivní design, bohatou výbavu, 3D zobrazení a takřka dokonalý obraz. Nicméně, má samozřejmě i své mouchy a ty největší jsou hodně nepohodlné a drahé 3D brýle a celková cena televizoru, která se v přepočtu pohybuje od 55 tisíc Kč nahoru.
foto 5 LG Infinia 47LX9500

tisknout