Přeposlat Nová reklama společnosti SONY na řadu BRAVIA

 

Sdílení článku na sociálních a jiných sítích

Rádi byste se podělili o tento článek s ostatními? Kliknutím na ikonky níže ho můžete sdílet na dané síti.

    ikona Facebook ikona Twitter ikona Linkuj ikona Jagg ikona MediaBlog ikona TopOdkazy ikona Bookmarky ikona TopClanky ikona VybraliSme ikona Delicious ikona Digg ikona Technorati ikona LinkedIn ikona Google

Nová reklama společnosti SONY na řadu BRAVIA

04.12.2005 | Tisková zpráva - vložil Jan Daněk | Aktuality, recenze | Komentářů: 0 |

SONY oslavuje barvy 'LIKE NO OTHER' 250 000 barevnými míčky v ulicích SAN FRANCISKA.

BRAVIA je název řady nové generace LCD televizorů značky Sony. Modely této řady zaručují barvy a jas „like no other“ – jak ale předvést skvělé vlastnosti LCD televizorů BRAVIA lidem doma u televizních obrazovek? Jednoduše. Stačí rozsypat čtvrt milionu hopsajících gumových míčků do ulic San Franciska, které jsou z obrazovek tak dobře známé. Výsledkem je duhová paleta barev, která prostupuje městem, míčky poskakují všemi směry a odrážejí se ode všeho, co se jim postaví do cesty: od dopravních značek, aut, domů i stromů. Fakta z natáčení: Použito bylo 250 000 poskakujících gumových míčků. Během třídenního natáčení bylo uzavřeno celkem 12 ulic. Pro dosažení co největšího efektu byly míčky vystřelovány z deseti zakázkově vyrobených děl. K natočení celé podívané bylo použito 23 kamer (pro „běžnou“ reklamu se obvykle používají čtyři kamery). Jako hudební doprovod byla použita skladba Heartbeats Jose Gonzalese. Režie: Nicolai Fugslig. Na horních koncích ulice dohlíželi městští zastupitelé a policie San Franciska na plnění násypek, zatímco dole se místní dobrovolníci pustili do sbírání všech míčků – jakmile konečně přestaly poskakovat. Obyvatelé San Franciska byli podívanou tak uneseni, že někteří z nich začali poskakující míčky natáčet na své videokamery nebo fotografovali z oken okolních domů, aby pak svými snímky a videozáznamy zaplavili množství www stránek a webových deníků (blogů). Na internetu se objevilo tolik dotazů, jak byla reklama natáčena, že společnost Sony vyrobila film dokumentující její natáčení, který můžete shlédnout na internetové adrese ~1. Veškeré produkty pro podporu on-line marketingu byly vyvinuty digitální návrhářskou agenturou Tonic a zahrnují i webové stránky Blog Fodder, doprovodnou kampaň Blog Seeding a animace a hry s tématem BRAVIA. Vše naleznete na webových stránkách Sony. Téma barev je v České republice dále podtrženo spuštěním reklamy 1. listopadu v reklamním bloku před pořadem Ordinace v růžové zahradě na televizním kanálu NOVA. Do prosince 2005 budou vysílány 30-i a 60-i vteřinové spoty také na Primě a ČT1. Reklama poběží v celé Evropě, v Austrálii a na Novém Zélandu v rámci předvánoční kampaně. „Tato reklama ztělesňuje mantru 'like no other', kterou v Sony žijeme,“ komentoval reklamu David Patton, Senior Vice-President divize Communications společnosti Sony Europe. „K vytvoření dokonalého efektu nebyla využita žádná počítačová grafika – všechno je skutečné.“ Richard Flintham, umělecký ředitel reklamní agentury Fallon London, jejíž služby společnost Sony využívá, řekl: „Když jsem během natáčení zaslechl místního kluka říkat: ‚Bylo to, jako by vybuchla duha,‘ věděl jsem, že se nám naši ideu 'barvy jako žádné jiné‘ podařilo naplnit. Jsem přesvědčený, že i diváci doma u televizorů budou s touto glosou souhlasit.“

tisknout

Diskuze ke článku


Hodnocení:

hlasů: 5

Pozn.: čím větší číslo, tím lepší hodnocení

Diskuze

Diskuse ke článku Nová reklama společnosti SONY na řadu BRAVIA


počet příspěvků: 0

 

více

méně

méně značek

Již jednou jste hlasovali.

Odebrat možnost

Model

Nerozhoduje

Musíte vybrat alespoň dva produkty k porovnání.