LG


Přeposlat LG slaví, v monitorech se stala světovou trojkou

 

Sdílení článku na sociálních a jiných sítích

Rádi byste se podělili o tento článek s ostatními? Kliknutím na ikonky níže ho můžete sdílet na dané síti.

    ikona Facebook ikona Twitter ikona Linkuj ikona Jagg ikona MediaBlog ikona TopOdkazy ikona Bookmarky ikona TopClanky ikona VybraliSme ikona Delicious ikona Digg ikona Technorati ikona LinkedIn ikona Google

LG slaví, v monitorech se stala světovou trojkou

03.06.2009 | Tisková zpráva - LG | Ostatní články | Komentářů: 0 |

Společnost LG Electronics, marketingový a technologický partner šampionátu Formule 1, se v prvním čtvrtletí letošního roku stala dle počtu prodaných počítačových monitorů světovou trojkou. LG dosáhla těchto rekordních výsledků i přes pokles celého trhu s

Společnost LG Electronics, marketingový a technologický partner šampionátu Formule 1, se v prvním čtvrtletí letošního roku stala dle počtu prodaných počítačových monitorů světovou trojkou. LG dosáhla těchto rekordních výsledků i přes pokles celého trhu s informačními technologiemi a překonala Hewlett Packard i Acer. Podle firmy Display Search, která se zabývá průzkumem trhu, LG dosáhla podílu 11,1 procent v celém odvětví s monitory. Vyjádřeno v kusech to znamená to 4,3 milionu. První čtvrtletí bylo úspěšné především díky tomu, že LG dřív než ostatní reagovala na posun v globální poptávce. Zákazníci se začali přiklánět k poměrům stran 16:9 oproti dřívějším 16:10. Dalším faktem podporujícím rekordní prodej byl větší důraz na pochopení zákaznických potřeb (insight marketing), rozšíření produktového portfolia a růst na nově se rozvíjejících trzích. Úspěch LG na nově se rozvíjejících trzích je do značné míry výsledkem nové marketingové strategie. Na rozdíl od mnoha konkurentů společnost LG zvýšila svoji marketingovou aktivitu během globálního ekonomického poklesu tím, že kladla silný důraz na on-line marketing. LG využila moderní technologie k tomu, aby zákazníkům pomohla vyhledávat v širokém produktovém portfoliu přesně takové modely, které jim budou vyhovovat z hlediska funkčnosti a zaujmou chytrými technologiemi, jež zpříjemní každodenní používání. Podrobná technická specifikace každého produktu je samozřejmou součástí produktových stránek i speciálně vytvořených mikrostránek, věnovaných celým skupinám zařízení. LG se rovněž více zaměřila na marketing v nově se rozvíjejících oblastech komunikace, jako jsou blogy a online video. „Trh s IT se možná zmenšuje, ale naším cílem je ukrojit z celého koláče větší díl,“ nastínil další plány Vít Šubert, výkonný ředitel LG Electronics CZ. Mezi nejzajímavější produkty LG patří řady širokoúhlých monitorů LG W53 a W43, které díky podpoře plného HD rozlišení, výborným zobrazovacím schopnostem, rychlé odezvě, velkým úhlopříčkám obrazu 21,5 až 27 palců a technologiím přizpůsobujícím obraz podmínkám vnějšího osvětlení patří mezi nejčastěji vyhledávané zboží. Zájemcům o monitory s integrovaným televizním analogovým a digitálním tunerem vychází LG vstříc nabídkou LCD panelů z řady M23, vyznačujících se věrným barevným podáním, displejem s úhlopříčkou 23“, podporou rozlišení 1650 x 1080 obrazových bodů a výbornými pozorovacími úhly obrazu. Přestože každý z více než 120 prodávaných typů monitorů je svým způsobem výjimečný, mají všechny také společné znaky: stylový design, snadnou obsluhu a chytré technologie. Produktové fotografie: Produktové fotografie LG W2261-PF Produktové fotografie monitorů série W53

tisknout

Diskuze ke článku


Hodnocení:

hlasů: 0

Pozn.: čím větší číslo, tím lepší hodnocení

Diskuze

Diskuse ke článku LG slaví, v monitorech se stala světovou trojkou


počet příspěvků: 0

 

více

méně

méně značek

Již jednou jste hlasovali.

Odebrat možnost

Model

Nerozhoduje

Musíte vybrat alespoň dva produkty k porovnání.